אילת, הממוקמת על קו החוף הישראלי של הים האדום, היא יעד נופש אטרקטיבי ועמוס בתנועה רבה עבור חובבי חוף הים והטבע כאחד. הוא משמש כשער לאטרקציות רבות אחרות של ישראל, כגון העיר ההיסטורית ירושלים ומדבר הנגב.

בעוד שרבים מהקסם שלה ניתן למצוא בחופים שטופי השמש של הנמל שלה ובחיי הלילה התוססים שלה, יש עוד הרבה מה לגלות בתכשיט זה של הים האדום. מפעילויות פנאי ועד אתרים ארכיאולוגיים ואפילו אקווריום אילת, העיר העתיקה מציעה משהו לכל אחד. ניתן ליהנות מכל אלה על הרקע המדהים של הרי הערבה המלכותיים.

אטרקציות העיר

אילת מפורסמת בחופיה שטופי השמש, ולא בכדי: היא המקום המושלם לטבילה מרעננת במימיו הכחולים של הים האדום. פופולרי בקרב המקומיים ומבקרים באים ליהנות ממגוון רחב של ספורט מים כגון גלישת רוח, שנורקלינג וקיאקים, טיולי סירה, או פשוט להירגע תחת אור השמש הים תיכוני.

עיר זו היא גם מרכז מרכזי לחיי לילה; בורות השקיה רבים, בתי קפה תוססים ומסעדות מספקים שפע של הזדמנויות לספוג את המוזיקה, המשקאות והמטבח המקומי – כולם עם נוף של הים האדום.

מכאן, ניתן גם לנצל את ההזדמנות לבקר באטרקציות הסמוכות. אלה כוללים את שמורת חיות הבר ורדן, אזור ייחודי מחוץ לגבולות העיר שבו אוהבי חיות בר יכולים לצפות במינים רבים בסכנת הכחדה, כולל הנמר הערבי והיעל הנובי.

למי שמקווה לחפור את ההיסטוריה הארכיאולוגית של האזור, יש שפע של חורבות מסביב, כמו מקדש אהרון, מבנה בן 4,000 שנה מתקופת הברזל הממוקם בסמוך למרכז העיר המודרני.

hot-women.net
יש גם משהו שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו. פארקי מים, כגון Sealand Waterpark, מעניקים לדורות הצעירים הזדמנות להתפוצץ עם מגלשות המים והמתקנים האחרונים. אקווריום אילת הוא גם מקום נהדר, המתגאה בדגים, צבים ודולפינים אקזוטיים.

התמקדות בסביבה

אילת עצמה היא כבר עיר אטרקטיבית, אבל הסביבה שמסביב מספקת עוד יותר סיבות לבקר. התפאורה דמוית התכשיטים של העיר נוצרת על ידי השילוב של ים סוף המהמם עם מדבר הערבה הסמוך – שילוב יפהפה של נופים, כל אחד עם יופיו הייחודי.

העיר מתגאה גם כמערכת אקולוגית ידידותית לסביבה. זהו אחד המיקומים המובילים לצפרות באזור כולו, והוא ביתו של מפעל האנרגיה הסולארית הגדול בעולם – כל אלה מעידים על מחויבותה לשימור המשאבים הטבעיים שלה.

בסך הכל, אילת היא אתר נופש ים תיכוני מעולה, אך רק כמה צעדים מהמדבר הפראי. זה מקום נהדר לברוח, להירגע ולספוג את השמש. יש כאן משהו לכל אחד, בין אם אתם מחפשים חופשת חוף, בריחה בעיר, או סתם מקום נהדר לספוג את ההיסטוריה של האזור.