ביום שיצאתי מהבית וראיתי את אשתי זוהרת אלי מהפתח, ידעתי שאני בצרות. היינו נשואים חמש שנים, ובדיוק נתפסתי במעשה של בגידה בה עם המורה שלה ליוגה. הפחד והבושה שחשתי באותו רגע היו כמעט קשים מנשוא. במבט לאחור, אני מתחרטת על מעשיי האנוכיים, ואני רוצה לשתף את הסיפור שלי בתקווה שזה יעזור לגברים אחרים להימנע מלעשות טעות דומה לזו שאני עשיתי.

הכל התחיל כשאשתי החליטה לקחת שיעורי יוגה עם חברה שלה. היא רצתה נואשות לחזור לכושר ולמצוא את הזן הפנימי שלה. לא ידעתי אז שהמורה שלה ליוגה היה גבר מקסים ונאה שגנב לחלוטין את תשומת הלב של אשתי. כשחזרה הביתה מהשיעורים שלה בכל שבוע, היא הייתה מהופנטת מהסיפורים שהוא סיפר לה על היתרונות הרוחניים של תרגול יוגה.

בינתיים התחלתי להבחין בשינוי בהתנהגותה של אשתי. היא הייתה פחות חיבה כלפיי, ויותר מרוחקת. בסופו של דבר, כבר לא יכולתי להתעלם מהסימנים והבנתי שהיא כנראה בוגדת בי. אבל הרגשתי חסרת אונים לעשות משהו בקשר לזה, אז פשוט שתקתי.

ואז, לילה אחד תפסתי את המורה שלה ליוגה והיא מתלחשות יחד בחדר הכושר. זה היה יותר מדי בשבילי. הרגשתי רכושנית וקנאית במערכת היחסים המתפתחת שלה איתו. ידעתי שאני חייב איכשהו לגרום לה להבין שהיא שלי, ושיש לי קצת כוח עליה. אז החלטתי לקחת את העניינים לידיים שלי ולגרום לה לקנא בכך שניהלתי רומן עם המורה שלה ליוגה מאחורי גבה.

כמובן, התוכנית שלי חזרה כבומרנג נורא. הלילה שבו נתפסתי במעשה עם המורה שלה ליוגה הוא לילה שתמיד אתחרט עליו בבושה ובחרטה. גודל הבגידה היכה בי במלוא עוצמתה. לא רק שהפרתי את נדרי הנישואין שלי, אלא גם בגדתי באשתי בדרך האנוכית והטיפשית ביותר.

אשתי נפגעה והתאכזבה באופן מובן. היא בכתה וצרחה עלי במשך שעות, שיכולתי רק לספוג בשתיקה. כל מה שיכולתי לעשות היה להסביר לה את ההיגיון העגום שלי ואת מצבי הרגשי, ולקבל את התוצאות של מעשיי. שנינו היינו כל כך נואשים באותו רגע, חשבתי שהדבר הטוב ביותר לעשות הוא לומר לה את האמת, וכך עשיתי.

הלוואי ויכולתי לומר שהמצב השתפר ביני לבין אשתי לאחר מכן, אבל זה היה תהליך איטי וכואב של בנייה מחדש של מה שאיבדנו. שנינו היינו צריכים לעבוד על הבנה וסליחה למה שקרה, והיה לנו מזל שיש לנו רשת תמיכה חזקה של חברים ובני משפחה שעזרו לנו לעבור את זה.

אפילו עכשיו, כשאני מסתכל לאחור על החוויה שבה אשתי תפסה אותי בעדינות בוטה עם המורה שלה ליוגה, אני נרעד. אני עדיין מתבייש במעשיי, אבל אני גם מרגיש הבנה גדולה יותר של הרגשות והרצונות שלי. אני יודע עכשיו שלעולם לא אוכל לשכוח את מה שקרה באותו יום, אבל אני מקווה שאוכל להשתמש בלקחים שנלמדו מהחוויה הזו כדי להיות טוב יותר וכנה יותר במערכת היחסים שלי עם אשתי. 

על מנת שדברים שכאלו לא יתרחשו, מוטב פשוט לבלות עם נערות ליווי במקום ניטרלי כמו דירות דיסקרטיות במרכז