נערות ליווי הן שירותים מקצועיים המוצעים על ידי נשים אטרקטיביות מרחבי העולם. הם בני לוויה המספקים מגוון של פונקציות חברתיות מיניות או לא מיניות. במקרים רבים, הם מספקים את שירותיהם באמצעות סוכנויות, אך יש גם נערות ליווי עצמאיות שעובדות בכוחות עצמן. באופן כללי, השירותים שלהם ניתנים תמורת תשלום.

נערות ליווי קיימות מאז ימי קדם, כאשר הן סיפקו בידור, חברות והנאה פיזית ללקוחותיהן. מבחינה היסטורית, שירותים אלה היו זמינים למעמדות הגבוהים, אך בתקופה האחרונה הם הפכו זמינים למגוון רחב הרבה יותר של אנשים. נערות ליווי נתפסות לרוב כזוהרות ומרגשות, אך הן דורשות גם גישה מקצועית.

סוכנויות ליווי מציעות מגוון שירותים, כולל חברות, פונקציות חברתיות, נערות ליווי לפונקציות עסקיות והרפיה. הם בדרך כלל מוצאים את הלקוחות שלהם דרך אתרים מקוונים ופרסומות. לעתים קרובות אתרים אלה מספקים מגוון של תמונות ומידע על נערות הליווי, כמו גם מערכת הזמנות. חשוב לסוכנות להיות זהירה בעת בדיקת נערות הליווי שלה: למשל, על ידי ביצוע בדיקות רקע.

נערות ליווי עצמאיות משווקות את עצמן לעתים קרובות באמצעות אתרי האינטרנט שלהן, פרסומים מקוונים ומדריכי בידור למבוגרים. חלק מנערות הליווי עובדות אך ורק עבור לקוח יחיד, או על בסיס עצמאי. המשמעות היא שלקוחות יכולים לתקשר ישירות עם הנערת ליווי שלהם ולארגן זמן ומקום מתאימים לפגישה שלהם.

בדרך כלל, נערות ליווי מספקות חברות, שיחה ומגוון שירותים המותאמים לצרכי הלקוח. סקס הוא לעתים קרובות חלק מהסדר זה, כאשר הפעילויות והשירותים המיניים הניתנים מוסכמים מראש בין הנערת ליווי ללקוח.

חילופי כסף עבור שירותי ליווי הוא נושא שנוי במחלוקת, שכן הוא קשור מטבעו לחוסר איזון כוח מסוים בין הנערת ליווי לבין הלקוח. כמה מדינות, כמו הולנד וחלקים מגרמניה, החליטו לבטל את ההפללה של חילופי כסף עבור שירותי מין. כך, נערות הליווי ולקוחותיהן זוכים למידה מסוימת של הגנה משפטית. מצד שני, מדינות מסוימות, כגון ארצות הברית ובריטניה, רואות בהחלפת כסף עבור שירותי מין כבלתי חוקית.

אחד ההיבטים החשובים ביותר של שירותי ליווי הוא ההגנה של שני הצדדים מפני מחלות מין וסיכונים בריאותיים אחרים. לכן, נערת ליווי צריכה תמיד לדרוש מהלקוח שלה להשתמש בקונדום בעת קיום יחסי מין. קונדומים צריכים להיות מסופקים גם על ידי הסוכנות או הליווי, אם הלקוח לא יוכל לספק אותם.

בנוסף, נערות ליווי צריכות לנקוט באמצעי זהירות להגנתן. זה כולל לוודא שהם מודעים לכל סכנות או סיכונים פוטנציאליים בתחילת הקשר המקצועי שלהם עם הלקוח שלהם. יתר על כן, חשוב כי נערות ליווי להגביל את פרטי הקשר ולהימנע קרוב מדי של מערכת יחסים עם הלקוח שלהם. נערות ליווי צריכות גם לוודא שהן מודעות לכל החוקים המסדירים את פעילותן באזור המקומי שלהן.

נערות ליווי הן בנות לוויה מקצועיות המספקות מגוון שירותים ללקוחותיהן. בשנים האחרונות, שירותים אלה הפכו זמינים יותר ויותר למגוון רחב יותר של אנשים. חשוב לנערות ליווי לתרגל מין בטוח ולהבטיח כי בטיחותן וזכויותיהן החוקיות יכובדו. כמו כן, עליהם לוודא כי ההסדר בינם לבין הלקוח שלהם מתקיים בתנאים שלהם.