מחפשים את הגלידה הכי טעימה שאפשר למצוא בברלין? ובכן, הגעתם למקום הנכון! בברלין יש מגוון רחב של גלידריות מדהימות וטעמים שבטוח ישמחו את בלוטות הטעם שלכם. עשינו את המחקר ומצאנו את חמשת המקומות הטובים ביותר לגלידה בעיר.

חנות הגלידה הראשונה ברשימה היא Eis de Lucia. מלון איס דה לוסיה (Eis de Lucia) ממוקם בשכונה השלווה וההיסטורית פרנצלאואר ברג (Prenzlauer Berg), ומציע מגוון מדהים של טעמי גלידה, לרבות טעמים קלאסיים כמו סטראצ'אטלה (Stracciatella) ופיסטוק, כמו גם טעמים ייחודיים ויצירתיים כמו אבוקדו ומאצ'ה-יוזו. כל הגלידה מיוצרת עם מרכיבים טבעיים ומוכנה בתשומת לב רבה ותשומת לב לפרטים הקטנים.

המקום השני שאנחנו ממליצים עליו הוא Eismanufaktur. גלידרייה זו, הממוקמת ברובע פרידריכסהיין (Friedrichshain) האופנתי, מתמחה בגלידות בעבודת יד באהבה. עם הטעמים הייחודיים שלהם כמו רום צימוקים ותפוח מקורמל, כמו גם מבחר הפינוקים הטבעוניים והלא טבעוניים שלהם, יש משהו לכל אחד ב- Eismanufaktur.

חנות הגלידה השלישית שנרצה להמליץ עליה היא Löhners Eis. גלידרייה זו ממוקמת באזור האופנתי והמפואר של פוטסדאמר פלאץ (Potsdamer Platz), ומציעה יצירות טעימות תוצרת בית שהוכנו עם המרכיבים הטובים ביותר. מסורבה פירותי ועד מילקשייק קרמי, יש משהו לכל אחד בלוהנרס איס.

המקום הרביעי ברשימה שלנו הוא הג'לטו האיטלקי של שנאולי. ממוקם בלב ברלין, חנות ג'לטו בסגנון איטלקי זו מציעה מבחר עצום של טעמים מסורתיים ואקזוטיים. מהווניל הקלאסי ועד התאנים הייחודיות ופריחת התפוז, יש משהו לכל אחד אצל שנאולי.

אחרון חביב הוא המקום החמישי המומלץ שלנו לגלידה: Mövenpick. מלון מובנפיק פלאץ (Mövenpick Platz) ממוקם בפוטסדאמר פלאץ (Potsdamer Platz), ומשמח את לקוחותיו כבר שנים עם מבחר מענג של טעמי גלידה קלאסיים וייחודיים. מהמנות הקלאסיות האהובות כמו בראוניז שקדים וסטרצ'אטלה, ועד לזני ריבס פטל ושוקולד-בננה ההרפתקניים, הגלידה של מובנפיק בטוח תשמח אפילו את החך הבררן ביותר.

לא משנה באיזו נקודה טעימה תבחרו, אין ספק שתקבלו את הגלידה הטובה ביותר בברלין. אז בפעם הבאה שאתם משתוקקים למשהו מתוק, גשו לאחד ממקומות הגלידה המדהימים האלה וקחו ביס מהקינוחים הטובים ביותר של ברלין!

וחוץ מגלידות מתוקות, תוכל גם למצוא כוס מתוק בברלין. יש כאן רמה גבוהה כמו הבילויים עם נערות ליווי באילת