וינה, עיר הבירה של אוסטריה, ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בארכיטקטורה אלגנטית ובקפה טעים. אבל האם ידעת כי העיר מתגאה גם בסצנת חיי לילה תוססת? מברים אופנתיים ועד מועדוני לילה אופנתיים, בוינה יש משהו לכל אחד. אם אתם מתכננים טיול לפנינה אירופאית זו, הקפידו לחוות את חיי הלילה התוססים שיש לה להציע.

ההתחלה המושלמת ללילה – הדרך המושלמת להתחיל את הלילה היא ליהנות מארוחת ערב וינאית מסורתית באחת המסעדות המקסימות הרבות בעיר. תוכלו ללגום מנות כמו שניצל וינאי, טפלשפיץ ואפלשטרודל תוך לגימת יין מקומי. לאחר ארוחת הערב, תוכלו לגשת לאחד מהברים האופנתיים הרבים בעיר, כגון Loos American Bar או Krypt Bar, ולנסות כמה מהקוקטיילים המפורסמים של אוסטריה, כגון Hugo או Aperol Spritz.

 לחוות את  סצנת המוזיקה של וינה – וינה היא שם נרדף למוזיקה קלאסית, וביקור בעיר זו אינו שלם מבלי לחוות הופעה חיה. העיר היא ביתם של כמה מבתי האופרה הטובים ביותר בעולם, כולל האופרה הממלכתית המפורסמת של וינה. תוכלו גם לצפות בקונצרט קלאסי במוזיקוורין (Musikverein) המפורסם או בפילהרמונית המרשימה של וינה (Vienna Philharmonic).

עבור אלה המחפשים סצנת מוסיקה מודרנית יותר, וינה יש הרבה מה להציע גם כן. בקרו ב-Flex, מועדון לילה השוכן במנהרת רכבת ישנה, המארח תקליטנים מובילים ומופעי מוזיקה חיה. אם אתה חובב מוזיקה אלקטרונית, הקפד לבדוק את Pratersauna, מועדון אגדי עם סאונה בפנים, לחוויה ייחודית.

לרקוד את הלילה – אם אתם מחפשים לרקוד כל הלילה, בוינה יש שפע של אפשרויות עבורכם. בקרו ב-Grelle Forelle, בית מטבחיים שעבר הסבה ומארח כיום מופעי מוזיקה אלקטרונית מובילים. לחוויה יוקרתית יותר, בקרו ב-Chaya Fuera, מועדון הידוע בעיצוב הפנים הראוותני שלו ובדיג'ייז מהשורה הראשונה. ואם מתחשק לכם משהו קצת יותר לא קונבנציונלי, בקרו ב-Fluc, מועדון השוכן בבונקר תת-קרקעי, ללילה של מוזיקה אלטרנטיבית וריקודים. 

ואם לא מצאתם זיונים, תוכלו לנסות נערות ליווי

לחקור את סצנת האוכל בשעת לילה

מאוחרת אחרי לילה של מסיבות, זה רק טבעי להיות רעבים. למרבה המזל, בוינה יש סצנת אוכל פנטסטית בשעות הלילה המאוחרות. גשו לאחד מדוכני הוורסטל (Würstelstalls) בעיר, או לדוכני הנקניקיות, לחטיף טעים בשעת לילה מאוחרת. לחלופין, אם מתחשק לכם משהו מתוק, עצרו ב-Zanoni &Zanoni, מקום פופולרי לג'לטו שנשאר פתוח עד 2 בלילה.

לסיכום, אסור להחמיץ את סצנת חיי הלילה של וינה. מברים אופנתיים ועד מועדוני לילה אופנתיים, קונצרטים של מוזיקה קלאסית ותקליטנים מובילים ואפשרויות אוכל טעימות, העיר מציעה אינספור הזדמנויות לבילוי לילי בלתי נשכח. לכן, הקפידו לחוות את חיי הלילה התוססים בוינה בביקורכם הבא בעיר מקסימה זו.