כשזה מגיע לפיצה, סן פרנסיסקו יודעת לעשות את זה נכון. כעיר עם מורשת ותרבות איטלקית-אמריקאית תוססת, אין זה מפתיע שהפשטידות כאן באזור המפרץ הן מהטובות במדינה. ממאכלים אהובים מהאסכולה הישנה ועד לגרסאות יצירתיות למנה האיטלקית הקלאסית, לעיר יש מה להציע לכל חובב פיצה שם בחוץ. הנה מבט על כמה ממקומות הפיצה הטובים ביותר בסן פרנסיסקו – אז קחו פרוסה ותיהנו!

טוני'ס פיצה נפוליטנה. ממוקם בשכונת נורת' ביץ' בסן פרנסיסקו, Tony's Pizza Napoletana הוא מוסד. היא ידועה בעיקר בשל היותה המסעדה היחידה בארצות הברית שמציעה תפריט מלא של פיצות משלושת הסגנונות האיטלקיים העיקריים: נפוליטני, רומאי וסיציליאני. הפיצות כאן מבושלות בתנור עצים, מה שמאפשר קרום רך וקל יותר שאי אפשר לעמוד בפניו.

פיצה גולדן בוי. פיצה גולדן בוי, מצרך בסיסי בסן פרנסיסקו, משרתת את תושבי העיר ומבקריה, כאחד, מאז 1978. כאן, פיצה דיפ דיש היא כוכבת המופע. הפשטידה הקלאסית בסגנון שיקגו עשויה מבצק עבה ולעיס ממולא בשכבה נדיבה של גבינה ומעליו רוטב עגבניות מתובל. העוגות כאן גדולות מספיק כדי להאכיל שניים או שלושה אנשים, אז שקול להזמין אחת שלמה במקום פרוסה.

מקום הפיצה בנוריגה. המקום הזה ברובע סאנסט (Sunset) בסן פרנסיסקו מגיש פרוסות טעימות כבר יותר משני עשורים. המומחיות שלה היא פיצה בסגנון ניו יורקי – בצק דק ואוורירי ומעליו המון גבינה, עגבניות טריות ועוד כל מיני דברים טובים. אחת האהובות על הבית היא נורייגה, פיצה עמוסה בפטריות, בצל והרבה זיתים.

פיצה מיסיון. ממוקם בלב רובע מישן, מישן פיצה היא המקום ללכת על פרוסה מאוחרת. בפיצרייה יש תפריט נרחב הכולל כל מיני תוספות, אבל הבולטות הן מרגריטה הקלאסית ופנה אל פסטו. הפיצה כאן עשויה מבצק קליל ואוורירי שיש בו רק שמץ של פריכות.

דל פופולו. זה מודרני לקחת על אוכל רחוב איטלקי הוא לא פיצריה טיפוסית שלך. דל פופולו ממוקמת במכולה ישנה ומשתמשת בתנור עצים במשקל ארבעה טון כדי להכין את הפיצות בסגנון נפוליטני. העוגות כאן שלמות – מהקרום הקליל והאוורירי ועד התוספות הפשוטות אך מלאות הטעמים. זה בהחלט עומד במוטו שלה של 'פיצה במיטבה'.

לא משנה לאיזה סוג פיצה מתחשק לכם, בסן פרנסיסקו יש הכל. מעוגות קלאסיות בסגנון ניו יורק ושיקגו ועד טוויסטים יצירתיים לקלאסיקה האיטלקית, העיר היא גן עדן לאוהבי פיצה. אז אם אתם מחפשים את הפיצה הטובה ביותר בסן פרנסיסקו, אל תחפשו רחוק יותר מהמקומות האלה – בלוטות הטעם שלכם יודו לכם. 

ואחרי כל הפיצות, אין ברירה חייבים להזמין נערות ליווי בחולון. פעילות מינית תעזור לכם לשרוף את כל הקלוריות.