ליווי הוא מקצוע טוב עבור נשים רבות. זוהי דרך עבור סטודנטיות צעירות לממן את הלימודים, וגם ליהנות ולשמור על הגמישות הדרושה בתקופת הלימודים. ישנם ימים פנויים, וישנם ימים של לחץ בלימודים. שום עבודה לא תעניק לך גמישות בימים ובשעות כמו ליווי. אבל האתגר הגדול הוא כיצד לשווק את עצמך. 

אם את נערת ליווי המחפשת לקדם את השירותים שלה, יש לך מזל. קידום השירותים שלך כנערת ליווי יכול להיות דרך מצוינת להשיג לקוחות נוספים ולהגדיל את העסק שלך. חשוב להשתמש באסטרטגיות הנכונות ולדעת כיצד להגיע לקהל היעד שלכם על מנת להגיע להצלחה.

אחת הדרכים היעילות ביותר לפרסם את השירותים שלך כנערת ליווי היא ליצור אתר אינטרנט עם מידע על עצמך, תמונות וטופס יצירת קשר. ניתן גם לפרסם במסווגים מקוונים ובלוחות מודעות, וכן בעיתונים ובמגזינים. שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כגון אינסטגרם, טוויטר ופייסבוק יכול גם להיות מועיל בהפצת הבשורה על השירותים שלך. יצירת רשימת דוא"ל של לקוחות פוטנציאליים חשובה גם למעקב אחר אנשים מעוניינים.

שימי לב כי היום מקובל לפרסם את השירותים באתרי אינדקס. באתרים אלו ישנן קטגרויות, כמו למשל נערות ליווי בצפון, ושם גברים יכולים למצוא ריכוז של כל נותנות השירותים באזור. אך בשביל להופיע באינדקסים אלו חשוב להקפיד על רמת שירות גבוהה.
בנוסף לפרסום, הפניות מפה לאוזן מלקוחות בעבר ובהווה יכולות להיות חזקות ביותר. הקפידי תמיד לספק שירות מקצועי ואיכותי, כך שתוכלי להשתמש בביקורות חיוביות כדרך להגדיל את העסק. נטוורקינג עם מלווים אחרים ואנשי מקצוע עסקיים הקשורים לתעשייה היא גם דרך מצוינת לקבל גישה ללקוחות פוטנציאליים. 

לבסוף, כאשר את מקבלת לקוחות חדשים, הקפידי להישאר מקצועית. יצירת יחסי אמון איתם היא המפתח לבניית בסיס לקוחות ושימורם. להתלבש יפה ולהיות ידידותית אבל מקצועית . שמירה על טיפים אלה בחשבון תאפשר לך למקסם את טווח ההגעה שלך ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלך כמלווה. בהצלחה!