אנשים רבים סובלים מהפרעת דחק פוסט-טראומטית (PTSD), כאשר גברים מהווים את רוב הנפגעים. PTSD יכול להיות מצב מתיש, וחיילים משוחררים רבים נאבקים עם מצב זה לאחר שחזרו מאזורי מלחמה. עבור גברים אלה, זה יכול להיות קשה למצוא הקלה יעילה מתסמיני PTSD שלהם.

עם זאת, מחקרים אחרונים מצביעים על כך שמין יכול להיות דרך יעילה להפחית את הסימפטומים של PTSD אצל גברים. מחקרים הצביעו על כך שגברים שחוו גירוי מיני כחלק מהטיפול שלהם ב- PTSD משיגים הקלה רבה יותר ומראים ירידה בחרדה ובהימנעות הקשורה ל- PTSD.

הסיבה לכך שסקס עשוי לפעול להפחתת תסמיני PTSD נחשבת בעיקר פסיכולוגית. סקס נוטה להיות חוויה מרגיעה ומרגיעה, המאפשרת לגברים להתמקד ברגע הנוכחי במקום להיות רדופים כל הזמן על ידי טראומות העבר. כמו כן, ההורמונים המשתחררים במהלך קיום יחסי מין, כגון אוקסיטוצין, יכולים לשפר את תחושות הקשר והאמון בין בני הזוג, ולהפחית חרדה ופחד.

עם זאת, ישנם כמה דברים חשובים שיש לשים לב אליהם בכל הנוגע לשימוש במין כטיפול ב- PTSD. כל פעילות מינית צריכה להיות בהסכמה ובכבוד. עבור חלק מהגברים, האינטימיות של חוויה מינית יכולה לגרום להרבה פחד ומצוקה עקב ה- PTSD שלהם, ולכן חשוב להתקדם לאט ובזהירות. בנוסף, חשוב לפנות לעזרה מקצועית ממטפל או פסיכיאטר אם ה- PTSD חמור מדי.

בסך הכל, סקס יכול להיות דרך מצוינת להקל על הסימפטומים של PTSD אצל גברים. זה יכול לעזור להפחית חרדה, לשפר את תחושות הקשר והאמון, ולספק חוויה מרגיעה ומרגיעה. עם זאת, חשוב להמשיך בזהירות ולפנות לעזרה מקצועית אם הסימפטומים חמורים מדי. אם אתם רוצים לנסות את ההשפעות המרגיעות של הסקס, בואו לבלות עם נערות ליווי באילת. הן מארחות הרבה מאוד חיילים שעברו טראומות.