אם אתם מתכננים ביקור בחיק הטבע, אחת הפעילויות הטובות ביותר שתוכלו לעשות היא לצאת לטיולים רגליים בגרנד קניון. לא רק שתהיו מוקפים בטבע הגולמי והיפה של אחד מפלאי העולם המפורסמים ביותר, אלא שתהיה לכם הזדמנות לחקור כמה מהתכונות הגיאולוגיות הטובות ביותר במדינה.

טיולים רגליים בגרנד קניון יכולים להיות הרפתקה מדהימה, אם אתה לוקח את הזמן לתכנן את הטיול שלך כראוי. בהתאם לחלק של הקניון בו אתם מבקרים, תוכלו לבחור מתוך מגוון של שבילים שונים, החל מטיולים קלים ומרגיעים לאורך השפה הדרומית, ועד לשבילי Back Country המאומצים, המציעים נופים עוצרי נשימה של הקניון וכל נוף שביניהם. אם אתה מטייל מנוסה, יש הרבה שבילים לא מתוחזקים בגרנד קניון שמומלצים רק לאנשים עם הרבה ניסיון.

כאשר אתם מתכננים טיול בגרנד קניון, חשוב לקחת בחשבון את הגובה ואת העונה בה תבקרו. גובה יכול להיות גורם משמעותי בשבילים שתבחרו, מכיוון שיש כמה ירידות תלולות ושיפועים ברחבי הפארק שיכולים להיות קשים לניווט עצמי. חשוב גם לציין כי חלק מהשבילים יכולים להיסגר בכל עונה נתונה בשל מזג האוויר או גורמים אחרים.

גורם חשוב נוסף כאשר יוצאים לגרנד קניון הוא לוודא שיש לך את הציוד והאספקה המתאימים. דאגו להביא הרבה מזון ומים, בנוסף לביגוד חם, הנעלה מתאימה וכל ציוד הבטיחות הנדרש. זה גם רעיון טוב להישאר מודעים לסביבה שלך, שכן ישנם כמה אזורים שיכולים להיות מסוכנים או מחוץ לתחום.

טיול בגרנד קניון מציע הזדמנות לראות כמה מהמראות היפים ביותר על פני כדור הארץ. עם כל כך הרבה שבילים לבחירה, אין ספק שתמצאו את ההרפתקה המושלמת שתיתן לכם את ההזדמנות לחקור את הפארק הייחודי והמלכותי הזה.  טיול כזה יכול להיות מעייף מאוד, ואחרי שתחזרו תרצו קצת לנוח. אולי לקבל איזנ עיסוי מרגיע. כאשר תחזרו לארץ בואו לעשות זאת עם נערות ליווי בחיפה