ונקובר, העיר הגדולה ביותר בקולומביה הבריטית, היא אחד מיעדי התיירות המרהיבים ביותר במדינה. עיר החוף מוצפת ביופי טבעי, עם הרים מלכותיים ואוקיינוס נוצץ, בתוספת שכונות שוקקות עם תרבויות מגוונות ואוכל בינלאומי טעים. אם אתם מחפשים את מקום המילוט המושלם עם מגוון פעילויות, ונקובר צריכה להיות בראש הרשימה שלכם.

לחובבי חוצות, ונקובר מציעה כמה מתנאי השטח המדהימים והמגוונים ביותר במדינה. במהלך החודשים החמים יותר, העיר היא גן עדן לרוכבי אופני הרים, עם קילומטרים של שבילים העוברים דרך סטנלי פארק, הר סימור והפארק המחוזי ברוש. יש גם שפע של מסלולי הליכה לחקור, החל מגשר שער האריות הציורי ועד הפסגות המאתגרות של הר גרוס. קפיצה לגונדולה Sea to Sky לנסיעה עוצרת נשימה מגובה פני הים לפסגת הר הבריך היא גם דרך ייחודית לקבל מבט ממעוף הציפור על העיר.

כשמדובר בפעילויות מים, ההיצע של ונקובר הוא אינסופי לכאורה. קחו סירה לאיי המפרץ ליום של צפייה בלווייתנים, או עלו לסקוואמיש כדי לנסות את מזלכם בגלישת רוח או גלישת עפיפונים. עבור רוכבי קיאקים, פולס קריק (False Creek) של ונקובר מציע מספר אפשרויות השכרה, והמים השקטים של אינגליש ביי (English Bay) בלב העיר הם תמיד אפשרות טובה.

אם אתה מעדיף להישאר ביבשה, יש שפע של פעילויות בעיר. אם אתם נהנים לחקור אמנות רחוב, בקרו באחת השכונות המוזרות של צ'יינה טאון, גסטאון וסאות' מיין לכמה מציורי הקיר הטובים ביותר בעיר. לחלופין, בקרו בגלריות האמנות המקומיות ואכלו באחת המסעדות המפורסמות הרבות בעיר. אסור להתעלם גם מסצנת בירות הקראפט והיין השוקקת של ונקובר – צאו לסיור במזקקה או שתו משקה באחת ממבשלות הבירה התוססות של העיר.

גם אוהדי הספורט לא יתאכזבו. צפו במשחק NHL של Canucks, או צפו ב-Vancouver Whitecaps מה-MLS. עבור משחק גולף מזדמן, בקרו בקישורים במסלול הגולף נורת'וויו (Northview Golf Course) בקיץ או בגולף מקורה בגשם בגולף טאון ריצ'מונד סנטר (Golf Town Richmond Center).

בסוף היום, מצאו את המקום המושלם להירגע בו. תוכלו לטייל לאורך חומת הים (Seawall) בסטנלי פארק (Stanley Park), או ליהנות מטיול שקיעה על החוף בקיצילאנו (Kitsilano). אל תחמיצו את פסטיבל האורות בגן הבוטני VanDusen, או בדקו את שוק חג המולד החגיגי בג'ק פול פלאזה. לא משנה מה אתה מחפש, ונקובר תספק את זה.

אם זה נשמע כמו מקום הנופש המושלם, זה בגלל שכן. ונקובר מאזנת בין אטרקציות עירוניות גדולות עם יופי חיצוני שאין שני לו, מה שהופך אותה ליעד המושלם לחקור בלי סוף. אז אל תלחצו רק על רענון – ארזו את המזוודות וצאו לוונקובר לחופשה בלתי נשכחת. חובבי נערות ליווי יוכלו להתאכזב, אותן תמצאו רק באזורים עירוניים.