אם בעלך מעוניין לרדת במשקל וזקוק לעזרתך, יש כמה דברים שאת יכולה לעשות כדי לעזור לו להגיע למטרה שלו. הנה כמה טיפים שיעזרו לבעלך להתחיל במסע ההרזיה שלו:

1. קדמו הרגלים בריאים: עודדו את בעלך לאמץ הרגלים בריאים יותר על ידי מתן תמיכה והכוונה. הזמינו אותו איתכם לטיולים, הציעו לבשל יחד ארוחות בריאות והחליפו חטיפים עתירי קלוריות באפשרויות בריאות יותר.

2. תן לו דין וחשבון: אחריות יכולה להיות המפתח כשמדובר בשמירה על יעדי ירידה במשקל על המסלול. קבעי מועדים צפופים ותכנני תגמולים למועד שבו בעלך יגיע לאבני דרך שונות.

3. עקבי אחר ההתקדמות: מעקב אחר התקדמות יכול להיות דרך מצוינת לשמור על מוטיבציה וממוקד בהשגת תוצאות. עקבי אחר דברים כמו אחוזי שומן בגוף, מדידות גוף ומדדים אחרים שיעזרו לבעלך להישאר במסלול.

4. שנו את הסביבה: אם בעלך רגיל לפיתויים לא בריאים במטבח או בחלל המגורים, עשו כמיטב יכולתכם להפוך את הסביבה לתורמת יותר לשמירה על המסלול. מלאי את המקרר באפשרויות בריאות יותר וארגן מחדש את ארונות המטבח כדי להפריד חטיפים לא בריאים.

5. הקדישו זמן איכות: בילוי זמן איכות עם בעלך יכול לעזור לשמור על המוטיבציה שלו. תכננו פעילויות שהן גם מעניינות וגם בריאות – זה יכול להיות כל דבר, החל מרכיבה על אופניים ועד להתנסות בספורט חדש או לקחת שיעור בישול.

ירידה במשקל היא מאתגרת, אבל זה לא חייב להיעשות לבד. עם התמיכה וההדרכה הנכונות, אתה יכול לעזור להפוך את המסע להרבה יותר קל. תמכו בבעלך במסע שלו על ידי קידום הרגלים בריאים, הטלת אחריות עליו, מעקב אחר ההתקדמות, שינוי הסביבה ובילוי זמן איכות יחד. יחד תוכלו לכבוש את אתגר הירידה במשקל ולצאת מוצלחים! עוד דבר שאישה יכולה לעשות זה לתגמל את בעיה על כל קילוגרם שהוא מוריד, למשל באמצעות סקס. והסקס גם יעזור לו להוריד עוד במשקל. ואם תראי שזה עובד יתכן כי תתעייפי מרוב סקס… במקרה שכזה תשלחי את בעלך לבלות עם נערות ליווי במרכז