קפריסין עשירה בתרבות, מאכלים מסורתיים ומנות קלאסיות. בין אם אתם מחפשים אווירת מסיבה ומשקאות בשפע, ארוחת ערב שקטה עם המשפחה, או משהו באמצע, התמודדו עם סצנת האוכל הפנטסטית של האי. אבל כשמדובר בסיפוק מהיר של החשק, פיצה היא הארוחה המועדפת. אם אתם מחפשים את הפיצה הטובה ביותר בניקוסיה, קפריסין, אז המשיכו לקרוא. כללנו את חמש מסעדות הפיצה המובילות בעיר, המדורגות לפי פופולריות.

1. פיצה של ברברה-פיצה של ברברה נמצאת בעקביות בראש הרשימה לא רק כפיצה הטובה ביותר בניקוסיה, אלא גם כאחת הפיצריות הטובות ביותר בקפריסין. מסעדה איטלקית מסורתית זו מגישה פיצות עם בצק מגולגל ביד עם כמה תוספות ייחודיות וטעימות. המתכונים והטכניקות בהם נעשה שימוש עמדו במבחן הזמן, והיצירתיות של ברברה הביאה לתפריט מוצק של פיצות מרגשות וטעימות. כאן, מנת הדגל היא פיצה בולונז, הכוללת רוטב בשר איטלקי קלאסי, מוצרלה, גבינת מונטריי ג'ק ופטרוזיליה.

2. פיצה בק הום -פיצה בק הום מציעה ללקוחות שלושה סוגים עיקריים של פיצה: איטלקית בעלת בצק דק, אמריקאית בעלת בצק עבה וסיציליאנית בעלת בצק עבה. כל סגנון הוא ייחודי, ותוספות נוספות זמינות. בין אם אתם אוהבים קלאסיקות איטלקיות עם גבינה בנדיבות או שילוב מודרני של ירקות וזיתים, תוכלו לגלף הרפתקת פיצה משלכם בפיצרייה פופולרית זו. בתפריט בולטת פיצה סלמון מעושן עם פטריות, גבינה, רוטב שמנת שמיר.

3. פיצה שיקגו – פיצה שיקגו מספקת את פיצת הדיפ-דיש הנחוצה בסגנון שיקגו. זו אחת האפשרויות הפופולריות ביותר בניקוסיה כשמרגישים דחף לכל הגבינה הדביקה, רוטב העגבניות והבצק. קשרי השום והשירות המעולה הם נקודות בונוס, והמסעדה הידידותית למשפחות מגישה גם סלטים, כריכים וכנפיים עם עצמות. פאי פטריות הבר טעים במיוחד, בזכות הרוטב הקרמי והקרום הסמיך שלו.

4. פיצה פאנקי – פאנקי פיצה ידועה ברחבי ניקוסיה בזכות יצירותיה האקסצנטריות. שילוב של קלאסיקות מוכרות וביצועים פאנקיים מגלמים את האווירה הייחודית במסעדה זו. כאן, מרכיבים מעניינים ללא ספק להתבלט. כל דבר, מסשימי ועד גבינת ברי, מוצא את דרכו לפיצות בפאנקי פיצה. פיצה עוף BBQ שלהם הוא פלא לראות – מעושן, גבינה, ובזכות תירס פרוס, כוסברה, רוטב ראנץ' שמנת, באמת טעים מאוד!

5. בית הפיצה – אחרון חביב, בית הפיצה משמש תזכורת מתמדת מדוע תרבות הפיצה של ניקוסיה כל כך פופולרית. פשטידות הבצק הדק עשויות ממרכיבים איטלקיים קלאסיים ונאפות בתנור עצים. מנת הדגל כוללת תרד, גבינת גורגונזולה, ארטישוק וקישואים בגריל.

אז אם אתם מחפשים את הפיצה הטובה ביותר בניקוסיה, אל תחפשו רחוק יותר מחמש המסעדות המפורטות לעיל. מהפיצות המסורתיות של איטליה ועד הפיצות של קפריסין המודרנית, זה באמת המקום של מענג הפיצה. נהנה! ואחרי כל הפיצות, אולי כדאי להתפנק עם עיסוי אירוטי