האנוי היא הבירה הגאה של וייטנאם, וקל לראות למה כאשר אתה מבקר. רחובותיה ההומים שלאורכם חנויות תוססות, אוכל רחוב טעים ואטרקציות תרבותיות תוססות הופכים אותה ליעד חובה לכל מי שמקווה לחוות את ההיסטוריה העשירה והקסם של וייטנאם. בין אם זה לחזור אחורה בזמן לכפר וייטנאמי מסורתי, או לטבול את עצמך בחיי הלילה המודרניים, האנוי יש משהו לכל אחד.

ההגעה להאנוי לא יכולה להיות קלה יותר. נמל התעופה הבינלאומי מקבל בברכה נוסעים מכל רחבי העולם, ויש מגוון של אוטובוסים ורכבות שייקחו אתכם מערים אחרות בווייטנאם להאנוי. כשתגיעו לשם, תמצאו שפע של אפשרויות לינה, החל ממלונות יוקרה יוקרתיים הממוקמים בסמוך למרכז העיר, ועד בתי הארחה ואכסניות המתאימים יותר למטיילים בתקציב נמוך.

אחד החלקים הטובים ביותר בביקור בהאנוי הוא התרבות והמטבח של העיר. תרצו לחקור את השווקים ולנסות אוכל רחוב אותנטי. בין אם זה מרק אטריות הפו המפורסם או כמה צרצרים צלויים, יש כאן משהו לטעמם של כולם. לאחר מכן, הקפד לבדוק את סצנת האמנות המגוונת של העיר. ישנן גלריות, תערוכות ואירועי מוזיקה חיה המתקיימים לאורך כל השנה, ומציעים לכם הצצה ייחודית לחיים המקומיים.

אלה שנהנים מההיסטוריה יאהבו גם לחקור את המונומנטים והאתרים ההיסטוריים האיקוניים של האנוי. הרובע העתיק הוא מקום מצוין להתחיל בו, שכן רחובותיו מלאים במקדשים עתיקים, כמו גם בכמה מהמוזיאונים המעניינים ביותר בעיר. המאוזוליאום של הו צ'י מין (Ho Chi Minh Mausoleum) שווה גם הוא ביקור, ואם יש לכם זמן, אולי תרצו לחקור את מפרץ האלונג (Halong Bay) הסמוך.

לחוויה מלאת אדרנלין, הקפידו להוסיף טיול לרחובות האנוי למסלול הטיול שלכם. זהו ביתם של אוכל רחוב מדהים, מכריכי באן מי ועד בון בו נאם בו, ותוכלו למצוא כמה מזכרות ותכשיטים ייחודיים בשווקים המקומיים. יש כאן גם סצנת חיי לילה, אם כי היא עשויה להיות שונה ממה שאתה מצפה. הברים על הגג ובתי הקפה באוויר הפתוח של העיר מציעים כמה מהנופים הטובים ביותר של האנוי, והמחירים טובים בהרבה מאשר בבית.

אף טיול בהאנוי אינו שלם בלי להתמכר לכמה מהדברים הטובים ביותר של העיר: שווקי הלילה התוססים שלה, המסעדות המענגות בהשראה צרפתית, חנויות העתיקות, הארכיטקטורה העתיקה. יש משהו שיתאים לכל תקציב ולכל מטייל, מה שהופך את זה ליעד שאסור לפספס.

בהאנוי יש משהו לכל אחד, ותמיד תמצאו הרבה מה לעשות. בין אם זה קניות ברובע העתיק, לראות את המראות, או לחוות את התרבות הייחודית של העיר, זה בטוח יהיה הרפתקה של פעם בחיים. תכנן את הטיול שלך עוד היום כדי להפיק את המרב מההתרגשות של עיר הבירה הגאה של וייטנאם. ואם אין לכם את התצקיב, לכל היותר תקציב לחופשה באילת, לפחות תזמינו נערות ליווי באילת