כשחושבים לראשונה על לונדון היא על אוטובוסים דו-קומתיים צבעוניים, ביג בן וארמון בקינגהאם, קל לשכוח שהעיר העתיקה הזו היא גן עדן לאוכלים. בין אם הכמיהה היא למנות פאב אנגליות קלאסיות, לאוכל סיני מהטובים ביותר מחוץ לסין, או למהפכה הקולינרית החדשנית של הרגע, בלונדון יש הכל. הנה כמה מהמקומות והחוויות שהופכים את לונדון לטיול האוכל האולטימטיבי. קובנט גארדן הוא אולם האוכל הגדול ביותר באירופה, המתגאה במיטב המטבחים שנבחרו בקפידה מכל רחבי העולם. החלל בתוך הבניין המפואר משותף למגוון ספקים כגון עוף בגריל פחמים פורטוגזי, פסטות איטלקיות, ואפילו בירה בריטית וסיידר. מרכיבים ומתכונים מכל רחבי העולם הופכים את קובנט גארדן ליעד המוביל בעיר לאוכל פשוט ברמה עולמית.

עבור אלה המחפשים חוויה לונדונית מסורתית יותר, בורו מרקט הוא המקום ללכת אליו. הדוכנים מציעים הכל, החל מפירות וירקות טריים מהחווה ועד פירות ים, מאפים וגבינות. שוק פירות וירקות לשעבר מהמאה ה -13 נסחר מאז שנת 1885 וכעת הוא המקום המושלם למסעדות המובילות בלונדון. יש גם מגוון של דוכני אוכל רחוב למי שרק רוצה לנשנש מהיר.

רובע התיאטראות תמיד עמוס, ואיתו מגיעות כמה מהמסעדות הטובות ביותר עם כוכב מישלן. כאן, רק המנות המובחרות ביותר עושות את הקאט, ושפים סלבריטאים כמו גורדון רמזי, הסטון בלומנטל ומרקוס וורינג הם רק חלק מהשמות הגדולים שמביאים את המטבח היוקרתי שלהם לסצנת האוכל הלונדונית.

כדי לקבל תובנה לגבי עתיד האוכל, המטבחים האורגניים, הטבעיים והצמחוניים של מזרח לונדון מובילים את הדרך. מה שהיה פעם נחשול קולינרי הוא כיום המגזר הצומח ביותר בתעשייה, עם תהליכים ניסיוניים, מבוססי צמחים ותסיסה, כמו גם זיווג ואוצרות מזון שתופסים את מרכז הבמה.

מחוץ לעיר, נהר התמזה עובר ממש מעבר ללב לונדון, ומציע נקודת מבט ייחודית על התענוגות הקולינריים של העיר. מהדוסות והבהאג'י ההומים בקאיה פודס, דרך הפאבים הנפלאים לצד הנהר ועד לשיט רומנטי בסירה במורד הנהר, טיול גסטרונומי בטיילת או בסוללה תעשייתית הוא אחד שאף חובב אוכל לא צריך להחמיץ.

כשיגיע הזמן למדבר, קונספט מאפיית יונק הדבש האיקוני לא יאכזב. עם קאפקייקס, בראוניז ועוגות הדגל שלה, זה חובה כאשר בלונדון. בנוסף, המיקום בסוהו ההומה מספק את הפינאלה המושלם לחוויית אוכל לונדונית אמיתית.

לונדון היא מיזוג של תרבויות, טעמים וחוויות, והכל זמין למי שיש לו מספיק אומץ, ורעב, לחקור. עם הסצנה הגסטרונומית התוססת והמתפתחת ללא הרף, הבירה הפכה ליעד האולטימטיבי לפודיז. ואם ביקרתם בלונדון, כדאי גם לנסות להזמין נערות ליווי