הרומנטיקה נוסקת לגבהים חדשים עבור זוג שנהנה מהאנימציה עטורת הפרסים של פיקסאר

אם אתה מחפש דרך להפוך את ערב הסרט שלך עם החברה שלך למיוחד במיוחד, אל תחפש רחוק יותר מהאנימציה עטורת הפרסים של פיקסאר למעלה. הסיפור מחמם הלב הזה על אהבה, הרפתקה והקרבה בטוח יסחוף אתכם מהרגליים ויגרום לכם לצחוק, לבכות ולהתאהב עמוק יותר במישהו המיוחד שלכם.

כשזה מגיע לצפייה משותפת בסרטים בנוחות אחד של זרועות השני, יש משהו קסום ב-Up. הסרט עוקב אחר סיפורו של אדם מבוגר, קארל, שיוצא להרפתקה נועזת כדי לכבד את חלומה של אשתו המנוחה לנסוע לדרום אמריקה. במהלך מסעו, הוא פוגש נער צעיר, ראסל, שעוזר לו במסעו. יחד, הם נלחמים בחיות פרא, חווים מערבולת מרגשת של אירועים, ובסופו של דבר בונים ידידות לא סבירה.

העלילה מקסימה ומרגשת והיא עובדת בצורה מושלמת כסרט ליל דייט משעשע בן שעתיים. אחרי שתצפו יחד ב"למעלה", אין ספק שיהיה לכם ולילדה שלכם הרבה על מה לדבר: על האומץ של קרל מול חיות הפרא הענקיות, על הרקע המדהים שהציג את מפלי גן העדן, או על הנחישות העצומה שקרל הפגין בהשגת מטרותיו. הסרט ייצור תפאורה רגשית לערב הסרט שלכם, ויהפוך את הערב לבלתי נשכח.

בנוסף לסרט המדהים, Up כולל אנימציה מדהימה שתעורר לחיים את הלילה המיוחד שלכם. הוויזואליה והסאונד משתלבים ליצירת סרט מרשים ברמה הרגשית. מהנופים השופעים של דרום אמריקה ועד הפסקול הגחמני אך ההרפתקני, האנימציה עטורת הפרסים של פיקסאר באמת מגיעה לגבהים שרק סרטי אנימציה מעטים הצליחו להגיע אליהם עד כה. Up הוא סרט שמאפשר גם את הדייט הרומנטי וגם את המילוט בבת אחת. שלא לדבר על כך, זו דרך מדהימה להכיר אחד את השני אפילו טוב יותר.

כשהסרט מסתיים, אתם ויקירכם יכולים לדבר על כל ההרפתקה, ההתרגשות והאהבה שחוו בשעתיים של "למעלה". תוכלו לחלוק את מחשבותיכם על הדמויות ועל העלילה, ומה לדעתכם היו רגעי השיא של הסרט. הקרבה הפיזית שהסרט יביא, תוך כדי צפייה בסיפור האהבה והחברות, בוודאי תעצים את חווית הלילה הקולנועית שלכם והשיחה בוודאי תימשך הרבה אחרי שהקרדיטים יתגלגלו.

אחרי כל הדיבורים וניתוח העלילה, אתה תהיה בטוח למצוא את עצמך עם הערכה חדשה למערכת היחסים שלך עם אהובך. הנושאים של מחויבות ונאמנות שמופיעים ב-Up בהחלט יפגעו קרוב לבית ויגרמו לכם להבין את העומק האמיתי של מערכת היחסים שלכם.

אז אם אתם מחפשים את חווית ליל הסרטים המושלמת עם החברה שלכם, אל תחפשו רחוק יותר מההרפתקה הגדולה של Up. פתחו את הפופקורן, התכרבלו קרוב וצאו להרפתקה שתהיה חוויה בלתי נשכחת.  ואם אין לך חברה אז למה אתה מחכה – הזמן עכשיו נערות ליווי בתל אביב