בעידן של קבלה מוגברת של ביטוי עצמי, צעצועי מין ומוצרים נלווים אחרים הופכים נפוצים יותר ויותר. מהלבשה תחתונה, דרך ויברטורים ועד פריטי הנאה אישיים אחרים, שוק צעצועי המין פורח. על פי מחקר שנערך בשנת 2020 על ידי eMarketer, מכירות צעצועי המין זינקו להכנסות של כמעט 8.7 מיליארד דולר. מגמה זו מונעת על ידי פתיחות רבה יותר סביב מיניות ותעדוף של טיפוח עצמי והנאה.

במשך זמן רב, למרבה הצער, צעצועי מין נתפסו כנושא טאבו והסטיגמה הזו מנעה מרבים להרגיש בנוח לקנות אותם. עם זאת, מיליוני אנשים ברחבי העולם מבינים כעת את היתרונות הרבים של צעצועי מין – ואת הפוטנציאל שלהם לחקור מיניות בצורה מהנה ובטוחה. רחוק מלהיות אובייקט "בוגר", צעצועי מין יכולים למעשה להיחשב כמוצרים לשימוש בכל מערכת יחסים בהסכמה.

אם אתה שוקל להוסיף צעצועי מין למקומות שלך, סקירה זו בוחנת את העולם המגוון והמתרחב ללא הרף של צעצועי מין, כולל הטרנדים החדשים ביותר וכיצד למצוא את המוצרים הטובים ביותר עבורך.

מהם צעצועי מין?

צעצוע מין הוא מכשיר או חפץ המשמש בעיקר כדי לשפר ו / או לדמות הנאה מינית אנושית. למרות שההגדרה של צעצועי מין פתוחה לפרשנות, הקטגוריה הרחבה ביותר של צעצועי מין כוללת: ויברטורים, דילדואים, צעצועים אנאליים, שמני עיסוי, חומרי סיכה, הלבשה תחתונה, אזיקים וציוד BDSM. לא כל צעצועי המין מיועדים לשימוש סולו – רבים מיועדים לזוגות לשימוש משותף. זוגות יכולים ליהנות לחקור צעצועים יחד עם תחושות משופרות וחוויות מדהימות.

ladystation.net- אתר מומלץ
ההיסטוריה של צעצועי מין

ההיסטוריה של צעצועי מין שתחילתה מאות שנים. מדילדואים עתיקים עשויים אבן, עור וחומרים אחרים, לוויברטורים מודרניים וצעצועים אלקטרוניים אחרים, ההיסטוריה של מוצרי הנאה היא עשירה.

לאורך רוב המאה העשרים, צעצועי מין קיבלו סטיגמה כחפצים "מגונים" שלא נדונו בחברה. בסוף שנות התשעים, עם זאת, צעצועי מין החלו לקבל את המיינסטרים כאשר מדינות נוספות הפכו מוצרים מהנים לחוקיים ומקובלים למכירה מסחרית. זה, יחד עם הופעת האינטרנט, הוביל את העידן המודרני של צעצועי מין ושחרר עוד יותר אנשים לחקור ולבטא את המיניות שלהם.

עיצובים וחומרים

כיום, צעצועי מין מגיעים במגוון רחב של צבעים, מרקמים, צורות וגדלים. הם מיוצרים מחומרים החל מסיליקון וחומרים אחרים הבטוחים לגוף ועד זכוכית ופלדה. בעת רכישת צעצועי מין, הקפד להיות מודע למידע חומרי כדי להבטיח שאתה בוחר את המוצר הבטוח ביותר עבור הגוף שלך. בנוסף, חקור את החברה ואת תקני הייצור שלה כדי לוודא שמה שאתה קונה בטוח.

סוגים שונים של צעצועי מין

ויברטורים הם אולי צעצועי המין הפופולריים ביותר לנשים. ויברטורים אלה מגיעים במגוון צורות וגדלים וניתן להשתמש בהם כדי לגרות הן את הדגדגן והן את נקודת הג'י או שניהם. טבעות זין רוטטות וויברטורים אנאליים פופולריים גם בקרב זוגות.

דילדו מגיע במגוון צורות, גדלים וחומרים וניתן להשתמש בו כדי לעורר הן את הנרתיק והן את פי הטבעת. הם יכולים אפילו לשמש כדי לעזור לזוגות לחקור pegging. צעצועי מין פופולריים אחרים לנשים כוללים ארנבות, מעסי שרביטים וכדורי קיגל.

עבור גברים, מעסים ערמונית הם חלק מצעצועי המין הפופולריים ביותר. מכשירי עיסוי לבלוטת הערמונית נועדו לעורר את נקודת ה-p לאורגזמה מוגברת יותר. ויברטורים ייחודיים, תוספות פין ומערכות משאבה פופולריים גם בקרב מחפשי תענוגות גברים.

ציוד BDSM

משחק BDSM יכול ללבוש מגוון צורות ויש שפע מקביל של ציוד המיועד למחפשי קינק ליהנות. זה יכול לכלול אזיקים, שוטים, משוטים ופלוגרים. רבים מהפריטים הללו יכולים לשמש בבטחה גם במהלך שונים?? משחק תפקידים?? תרחישים.

שיקולי בטיחות

כשמדובר בהנאה ממוצרים מהנים, תמיד יש לקחת בחשבון את הבטיחות. צעצועי מין עשויים לדרוש סוללות, כבלי טעינה וטיפול ותחזוקה אחרים. יש לחקור את הצעצוע לפני השימוש על מנת להבין כיצד הוא פועל ולהקפיד לעקוב אחר הנחיות הבטיחות המסופקות. בנוסף, הקפד תמיד להשתמש בחומרי סיכה בעת אוננות או עיסוק בכל צורה של פעילות מינית עם אדם אחר.

מסקנה

שוק צעצועי המין גדל באופן אקספוננציאלי בשנים האחרונות ואינו מראה סימני האטה. בין אם אתה מעוניין לחקור את פוטנציאל ההנאה שלך או לתבל דברים בחדר השינה עם בן / בת הזוג שלך, יש מספר עצום של צעצועי מין לבחירה. עם בחירה נכונה וידע של שיקולי בטיחות, מוצרים אלה בהחלט יכולים לפתוח את הדלת לאפשרויות חדשות, מערכות יחסים והנאה.