ספרד היא יעד אטרקטיבי עבור מהגרים  רבים המחפשים בית חדש והזדמנויות עבודה מבטיחות. עם הערים הסואנות שלה, האקלים הים תיכוני ואטרקציות תרבותיות, אין פלא שספרד הופכת למקום עבודה פופולרי. מדריך זה מציע תובנה לגבי זמינות עבודה, ביטחון תעסוקתי ושוק העבודה בספרד.

אם אתם שוקלים לעבור לספרד, תשמחו לשמוע שיש מגוון הזדמנויות עבודה זמינות. הכלכלה הספרדית צמחה בהתמדה מאז המיתון, והמדינה מתגאה כעת בשיעור התעסוקה השני בגובהו בכל האיחוד האירופי. מהגרים רבים מוצאים עבודה בתיירות או אירוח, בעוד שאחרים מוצאים עמדות בתחום הכספים, הטכנולוגיה או התרופות. בנייה, הנדסה ובריאות הן גם אפשרויות פופולריות במגזר.

כשמדובר בביטחון תעסוקתי בספרד, שוק התעסוקה מוסדר מאוד. עובדים ספרדים מוגנים על ידי מגוון חוקים המבטיחים סטנדרטים מסוימים ואמצעי הגנה בתעסוקה, כגון ימי חופשה, מדיניות חופשת לידה / אבהות נדיבה ושכר מינימום לאומי. למרות שחלה עלייה במספר המשרות במדרגות השכר הנמוכות, המשכורות בדרך כלל תחרותיות.

למרות זאת, שוק העבודה בספרד יכול להיות קצת קשה לניווט. מודעות דרושים רבות מפרטות ספרדית כשפה הנדרשת, ואם אתה לא דובר שפת אם, אתה עלול למצוא את עצמך בעמדת נחיתות. עם זאת, יש ביקוש גובר למועמדים דוברי אנגלית בשל המספר ההולך וגדל של חברות מבוססות ארה"ב ובריטניה הפועלות בספרד, ולכן כדאי לקחת את הזמן לחפש משרות דוברות אנגלית.

פיתוח הרשת שלך היא גם דרך מצוינת למצוא הזדמנויות עבודה בספרד. הספרדים ידועים בהכנסת האורחים שלהם ותוכלו למצוא קשרים נהדרים רק על ידי נטוורקינג עם המקומיים. אם יתמזל מזלכם ויש לכם אנשי קשר דוברי ספרדית, הם יכולים להיות דרך מצוינת לקבל גישה לפרסומי משרות בלעדיים בספרדית ולאירועי גיוס.

נשים שרוצות להגר לספרד יכולות לנסות לעבוד בשירותי ליווי, בדיוק כפי שנערות ממזרי אירופה עובדות בתור נערות ליווי בחולון ומרוויחות טוב.   

בסך הכל, יש שפע של הזדמנויות עבודה זמין expats בספרד, אם כי מחסום השפה יכול להיות אתגר. נטוורקינג עם מקומיים וחיפוש משרות דוברות אנגלית הן דרכים נהדרות להכניס את הרגל בדלת, כמו גם להיות מודעים לתקנות החוקיות הקיימות כדי להגן על זכויותיהם של עובדים ספרדים. עם האקלים האטרקטיבי שלה, התרבות וההבטחה להזדמנויות עבודה יציבות, ספרד עשויה להיות המקום המושלם להשיק את הקריירה שלך.