אם אתם מחפשים את האכסניה הטובה ביותר בבואנוס איירס, יש לכם מזל! עם חיי לילה תוססים, תרבות מדהימה ושפע של אתרים לספוג, יש כאן משהו שיספק כל מטייל. מאכסניות מסיבות ועד צ'יל-אאוט רגוע, הנה האכסניות הטובות ביותר בבואנוס איירס.

Guest House Hostel and Bar תמיד בחירה מצוינת ללינה ואירוח בבואנוס איירס. ממוקם בלב העיר, הוא מציב את האורחים ממש במרכז העניינים. אבל אל תתנו למיקום המעולה להטעות אתכם – זהו גם מקום נהדר למנוחה. עם צוות ידידותי, מיטות נוחות, אזורים משותפים מרווחים ובריכה קרירה, תוכלו למצוא בקלות משהו שיבדר אתכם. בנוסף, הבר של המלון מגיש מגוון רחב של בירה ויין ארגנטינאיים, מושלם לצפייה במשחקים הגדולים או לפגישה עם מטיילים אחרים.

אם אתם מחפשים אווירה רגועה יותר, פטיו דל נורטה הוא האפשרות המושלמת. אכסניה קטנה ונעימה זו כוללת חדרים חמודים הכוללים מנורות קריאה ומיטות נוחות. כאן, תוכלו להירגע הרחק מההמולה של העיר וליהנות מחופשה שלווה. ובנוסף, המחירים הנמוכים שלה הופכים את האכסניה הזו לאופציה ידידותית לתקציב עבור מטיילים רבים.

אף טיול בבואנוס איירס אינו שלם בלי מסיבות. אם מחפשים מקום להשתחרר, אז Montserrat Hostel עשוי להתאים לכם. המלון ממוקם בסמוך לסצנת חיי הלילה הפופולרית בפאלרמו (Palermo), ומציע יחידות אירוח במחירים סבירים, אינטרנט אלחוטי חינם ושפע של אפשרויות בילוי. תמיד יש פעילויות מהנות (כמו טורנירי בירה פונג) ואירועים לקחת בהם חלק. בנוסף, יש להם בר ומסעדה נהדרים בהם תוכלו להשיג מטבח ארגנטינאי טעים.

לבסוף, יש את מלון Meliá Recoleta. מלון 4 כוכבים זה הינו מושלם עבור אלה המעוניינים במעט יוקרה בטיולכם בבואנוס איירס. אורחי המלון נהנים מחדרים גדולים ומודרניים המצוידים במיטות נוחות, טלוויזיות LCD ושירות חדרים הפועל 24 שעות ביממה. יתרה מכך, הוא מתגאה במיקום נהדר בעיר עם שפע של אפשרויות קניות ואוכל בקרבת מקום. בין אם אתה כאן לצורך עסקים או הנאה, אין ספק שזה יענה על הצרכים שלך.

אז, אתה יכול לראות מדוע בואנוס איירס היא ביתם של כמה מהאכסניות הטובות ביותר בעולם. בין אם אתם מחפשים אכסניית מסיבות, צ'יל-אאוט רגוע או מלון ארבעה כוכבים מפואר, לא תהיה לכם בעיה למצוא מקום לשהות בו. ואם אתם מסוג האנשים שאוהבים דירות דיסקרטיות בתל אביב, אנו מקווים כי תמצאו גם כאן חוויות דומות.